Friday, January 8, 2010

off bodoh -,-

sorri, for not update blog. busy bodoh -,- watafak?
aku tak paham doh -_-
first day of school? cam bodoh je HAHA.
kelas aku 6 Bumi, ada lah juga kawan kawe kawan aku :D
like ; affan, sabrina, rofiqah, -,- , arash -_-'' && ? iqlima.
tu jelah 5 zuhal dulu.. HAHAHA, even best friend aku dorang pegi kelas yg naik.
macam ; najwa & telo 6 musytari dan puteri 6 utarid. *wootwoot , baik2 weh lawan dorang.
gambateh , FIGTHING !! haha, kau boleh punya.
kelas aku ada budak baru, Aina Asyikin :D & Nur Maisarah :d
tau nape aku letak lain? sebab maisarah tu kedekut ilmu doh, tahape hape -_-'
Aina tu, boleh lahh baik lah jugak ;p hehe, woshh.. hot news hot news HAHA lolz.

SEKOLAH AGAMA?

boleh lah, bnyak memori manis dan pahittt -_-'' ;D
nadiah, check datang.
nurana, check datang.
syamira, check datang.
syahirah? x tau lagi dtang ke x..
fazlina? -_- tah.
iman, check datang.
ain atilliah, check datang.
suhaila, check datang.
mimi, check datang.

and and, wtf.. asal syahirah x dtang agi ni.
aku gi tnya ana 'asal syahirah, x dtang? :( *risauu,
ana cakap 'syahirah , dia dah pindah dah lah.. watafak? shit. mrah gila doh masa tu,
patut lah, rumah dye kt taman cempaka , x de orang -_-'
sedih tol, dgar dye pindah, sape nak gossip ngan aku lagi, sape nak syok sendiri ngan aku lagi, sape lagi sape lagi? kau lah sorang je yg aku sayang :((
kau jelah sorang.. anuar carik kau, raja carik kau.. haha syok sendiri. betul2 lah ni. serius.
fazlina pulak berhenti, no more funny lagii, jual makan lagi..

**kau berhenti, fazlina berhenti, najmi bontot besar haha berhenti, sholehati berhenti, farahin kelas naim, muhsin kelas naim, sapeeeeeeeeeee lagi? rinduu korang.. :(

sabar jelah, best friend aku dah berhenti.. x pe, New Life, New Hope :)
takpelah, berhenti pun berhenti lah, just forget.. mulakan perjalanan yg baru.
*percaya x abang aku dah lebih jadi rajin? mak aku x abis2 puji dye. tapi x pelah ok.
HAHAHA :DD

skolah agama , aku jadi penolong ketua kelas -_-''
erghh, masa dah balik pulak, boleh pulak jumpa Zia Izzuddeen? the devil rock=,=
kat skolah agama, dye tnggu adik dye? ijjat eh? sklh agama..
aku terus keluar dari kelas, nak balik tiba2 aku ada dgar satu suara ni -_-''
dye pnggil aku 'MOKK' what the fish? haha, aku pndang blakng mcam suara zia lah.
mula2 aku ingat cam bukan zia, last2 memang dye -,-'' haishh
mmang betul tu dye, tiap tiap hari aku balik skolah . mmang pnggil aku mokk -_- podaaa

**okay2, hari sabtu & ahad je aku boleh on..
hari isnin sampai jumaat aku mmang x leh, BELAJAR pepss -.-'

take care, bubyee (;
hdyh adzman abdul hamid.

No comments:

Post a Comment